Total de visualitzacions de pàgina:

diumenge, 26 d’octubre del 2008

Cursa Sueca

El mateix de sempre, ja que com està ben organitzada, podrien millorar alguna cosa, però no caldria molt. He de tornar a anar igual de prompte l'any que ve, i tornar a aparcar igual de prop. El pitjor d'eixa zona és que hi ha poc d'apartament, i la part positiva, és que quan arribes, per a calfar i per a agafar el dorsal, tens molt d'espai lliure. La cursa és exactament la mateixa de tots els anys, a veure si algun any ens canvien un poc de circuit, ja que continuarà seguint totalment plana. L'arribada està bé al poliesportiu, ja que hi ha de tot, però el que enguany no m'ha agradat és que m'han entrat ganes de vomitar per l'esprint d'arribada a meta, i fins que no ha arribat per a donar-me aigua"MARTÍNEZ REBULL, JOSE SALVADOR", m'he passat dos minuts agenollat i la gent passant com si res. Quan ja se m'ha passat, he arribat, he agafat l'aigua i el pot de refresc (sense res de menjar), i la tovallova, bona i gran. Si en lloc de donar samarreta, es gastaren més diners amb tovalloles, menjar, monyiqueres, cintes... la gent ho agraïria molt, ja que després de tot l'estiu, el que li sobra a la gent és samarretes. Bona carrera, regal que canvia al respecte d'altres carreres, està la xica que fa la cursa fent marxa atlètica "", la cosa més bonica i més templada del món... Tornarem a anar, i a veure si a l'any que ve, no em passa res, que les tres vegades que he anat, m'ha passat alguna cosa.