Total de visualitzacions de pàgina:

dijous, 31 de juliol del 2008

Cursa Riola

La carrera ha estat prou bé, és fàcil arribar al lloc i hi ha un pàrquing a la Sala Santy (al poc d'entrar al poble, a la dreta). Quan arribes al lloc del dorsal, i a l'eixida hi ha menys corredors que a les altres curses (tal vegada perquè era dijous i encara no era agost, quan la gent s'agafa les vacances), el dorsal s'agafa ràpid, i hi havia una empresa donant un beuratge de no sé quina nutricionista per a esportistes que no ha estat del tot malament. El començament de la cursa transcorre per carrers estrets dins del poble, que vas xocant amb els que van més ràpids, i després ixes als típics camins de marjal por on passen tractors i que estan plens de pedretes, clots i brossa. El paisatge a la vora del riu és preciós, i com la vaig fer acompanyat d'amics a un ritme lent, el vaig poder veure bé. De premi final, a banda de donar la samarreta, ens donaren un paquet de papadelta, i per a les dones hi havia un necesser. Altra errada, al final hi havia begudes amb gas. Recordatori per a l'any vinent, si vaig a la carrera (enguany el treball m'ho ha permés), he d'avisar Manel López, i així el salude. Les foto de Rafa indeciso no m'han agradat gens, quasi sembla que haurem de parar-se per a eixir bé, a: http://picasaweb.google.es/rafa.indeciso/Riola2008