Total de visualitzacions de pàgina:

dimarts, 29 de maig del 2012

Volta a Peu de Jesús Pobre: 19 - maig - 2012‏

TRADUCCIÓ CASTELLÀ
L’arribada i l’aparcament és impossible, eixe poble és massa menut per a tants corredors. No hi ha lloc suficient, haurien de buscar una altra alternativa, perquè molts cotxes han d’aparcar vora la carretera, amb el perill per a la gent que va caminant i per als baixos dels cotxes.
Vistes des de l'aparcament
En esta carrera sobretot destaque que fa molta calor, i que estem molta estona al sol. El mapa aproximat de la cursa és el següent:
Km 0-0,5: Comencem amb una pujada de pendent no massa forta, després de fer els primers 50 metres de baixada.
Km 0,5-2: Ara recorrem una baixada molt llarga i pronunciada, tota l’estona continuada.
Km 2-2,5: Hi ha una pujada molt forta pràcticament després de passar un pontet.
Km 2,5-3: Baixada de poca pendent  i amb terreny pla.
Km 3-4,8: Predomina en un 80% la pujada de poca pendent, i també hi ha uns pocs moments de descansos de pla i de baixada.

El Montgó a la línia d'eixida
Km 4,8-5,5: Ens trobem, després de passar per la zona de l’eixida dins del poble, amb una pujada llarga, és la de la carretera dels primers metres, però vas més lluny, i en este cas, gires a la dreta.
Km 5,5-7: A continuació de la pujada, gires a la dreta i et trobes amb un camí de terra i després d’asfalt, en un estat dolent, pràcticament tot de baixada.
Km 7-8: En el moment que acabes la baixada, gires a la dreta, i canvies de classe d’asfalt, i estàs durant 1 quilòmetre fent una pujada contínua però poc empinada.
Km 8-9,5: Transcorre molta estona de pujada, en alguns moments de rampes d’una pendent dura.
Km 9,5-final: Hi ha uns últims 200-300 metres ja de baixada per a buscar la meta una vegada has entrat de nou al poble.
El regal de la carrera en esta ocasió sí que ha estat fluix. Una botella d’aigua i una samarreta blanca amb color roig als laterals (de les típiques últimament). Ni beguda al final, ni Coca Cola ni Aquarius ni fruita, han estat els principals punts a millorar per a l’any que ve.

1) ORGANITZACIÓ I VIGILÀNCIA: Bona
7) PAISATGE I VISTES: La més bonica possiblement del Circuit de La Marina
8) SERVEIS ADDICIONALS: Cap
9) CONSULTA CLASSIFICACIÓ: Molt bona, separades per cursa feta, club, categoria
10) FOTOS INTERNET: Excel·lents – CALYGAT, JOAQUÍN SOLER, ANTONIO MOLINA ÀLBUM 1 ÀLBUM 2