Total de visualitzacions de pàgina:

dilluns, 24 d’octubre del 2011

Volta a Peu de Sueca 23 - octubre – 2011

Per aparcar el més recomanable és que, quan arribes a la KIA, ja hi penses d’aparcar en algun camí de la dreta, o bé a l’espai que hi ha un poc més avant a l’esquerra, però ja és qüestió del temps que tingues, ja que enguany han donat la bossa de corredors abans, i si l’has de tornar al cotxe, i retornar a l’estadi municipal on comença, millor no arriscar-se a fer tard. L’entrega de pitrals i de regals enguany ha estat més ràpida que els anteriors, no hi ha cap punt criticable.

La cursa (parle d’enguany, que per pluges s’ha reduït d’11 km a 8,5, però els dos i mig restants, són igual de plans) és totalment plana, només la part de baixada i pujada (la faràs dos vegades), que no arribarà ni als 200 metres entre tot, de quan passes per sota la via del tren. La cursa comença a l’estadi, cosa que m’encanta, i d’allí surts a fer camí entre camps, fins que a la meitat arribes a Sueca. Una vegada pels carrers del poble, fas uns 3-4 quilòmetres amb molt de públic (el moment de passar per l’ajuntament és senzillament espectacular, sembla que vaja a aparéixer el rei en qualsevol moment). Tanmateix, les zones que corres pels carrers més antics, que no hi ha manera de xafar a gust, continue i continuaré opinant tota la meua vida que s’haurien d’evitar els llambordins. I després de fer la volta pel centre del poble, de nou marxes cap a l’estadi corrent entre camps, i recomane guardar forces i esprintar els darrers 300 metres dins de l’estadi, perquè amb el nombrós públic i amb l’asfalt de pista, t’ho pots permetre.

El regal final, recordem que ens han donat la bossa abans, està mitjanament bé. Personalment agraisc que aquesta vegada hagen entregat una samarreta de tirants per variar, però no entenc eixa obsessió pel la tela de foraets que fa que les samarretes siguen lletges, com és el cas, per a poder dur-les un dia normal... A banda d’això, prou coses de menjar: rosquilletes, cacau, etc. i a l’acabament, botella d’aigua, Aquarius i un pot promocional d’una beguda energètica que d’ací ben poc eixirà a la venda, i que es diu Toro Loco. La part negativa, que enguany ja no han donat una tovallola per la manca de suport de l’Ajuntament de Sueca, i la poca qualitat i baixa quantitat de fotografies de la cursa (al moment de penjar aquest escrit).