Total de visualitzacions de pàgina:

dimecres, 14 de setembre del 2011

Volta a Peu de Sumacàrcer 30 - agost - 2011

https://picasaweb.google.com/111402732463683939616/VoltaAPeuDeSumacarcer30Agost2011#

No m’ha agradat massa l’organització d’esta carrera. Per aparcar, a no ser que hi haguera altre lloc però jo no m’he assabentat, has de parar molt lluny, no hi ha cap zona destinada per a això. L’entrega de dorsals està relativament bé, pagues dos euros quan el reculls, així que si no vas, no et costa res.

La cursa són dos voltes a un mateix circuit, però que jo enguany l’he feta realitzant sèries, així que les parts de pujada se m’han fet llargues quan era el moment de forçar, però la veritat és que són pujades més bé llargues que empinades. Els primers metres són d’una pujada breu, després estàs una estona baixant o per pla, fins que fas un quilòmetre aproximadament vorejant el riu, torna a haver una pujada més bé curta i empinada, tornes a baixar amb poca pendent mig quilòmetre. En estos moments et trobaràs al quilòmetre 2,5 més o menys, i per dir-ho així, el que et queda és quasi un quilòmetre de pujada llarga però sense massa pendent (a mi se’m va fer llarga la primera volta, perquè la comencí amb una sèrie forta, però no és per a tant), i el mig quilòmetre que quedarà és de baixada “de deixar-se caure”, ja que és d’una bona pendent descendent que ajuda a recuperar i a fer l’última sèrie d’entrada a meta al màxim.

Al final, tot i que em va costar que em canviaren el sabater que m’havien donat amb la cremallera trencada, em vaig endur eixe regal (era això o una samarreta de cotó, però que d’eixes els corredors populars ja no en volem) i la típica tallada de meló, aigua, suc i Coca-Cola. I a dia de hui, encara estic esperant que pengen les fotos que anuncien!!!